סגן השר מקלב: "לא עושה הקשר בין פתיחת מערכת החינוך למצב העיר"

    אסתי פלד No Comments on סגן השר מקלב: "לא עושה הקשר בין פתיחת מערכת החינוך למצב העיר"

    סגן שר התחבורה אורי מקלב בריאיון ל"מהדורה המרכזית" מבהיר כי ידרשו את פתיחת מערכת החינוך בכל הערים כבר בימים הקרובים, "יש לה גמישות ואידיאולוגיה לקיים את הלימודים במתווים מקצועיים".| והקריאה לבוא ולהתנדב במחלקות קורונה

    צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר התחבורה אורי מקלב התראיין הערב (שלישי) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי מימרן והבהיר כי למרות המלצת משרד הבריאות לסגור את מערכת החינוך בערים אדומות, "אנחנו לא עושים את ההקשר בין הסגר על הערים האדומות לפתיחת מערכת החינוך, מערכת החינוך החרדית יש לה גמישות ואידיאולוגיה לקיים את הלימודים במתווים מקצועיים".

    עם זאת הבהיר מקלב, "אנחנו רוצים שיתוף פעולה והבנה מול הרשויות, אם יהיה אימון נוכל לייצר מערכת חינוך תחת תו סגול או במתווה כזה או אחר, אנחנו שואפים להגיע להבנות לפתיחת מוסדות הלימוד כבר בימים הקרובים" מעדכן סגן השר.

    אל מות ההסתה הנוראית כנגד המגזר החרדי אומר מקלב, "אני מייצג ציבור שרובו מקפיד על ההנחיות, מול כל מפרי ההנחיות יש אלפי בתי אב מהציבור שלנו שמפקיד על כל הכללים, שבעה חודשים לא יצאו מהבתים – הכותל המערבי, קבר רחל, הכל סגור".

    על רקע הביקורת הקשה שבזמן הסגר אין אפשרות לערוך חתונות לאור מגבלת היציאה מחוץ לקילומטר מהבית, אומר מקלב, "אנחנו מטפלים בנושא של החתונות כבר ימים רבים, ביטלנו את ההגבלה ליציאה לחופה, ממחר הכלה יכולה לצאת לחופה, עדין אנחנו תחת הגבלה של עשרים איש ואני מאמין שנגיע להבנות גם בזה".

    סגן השר מקלב קרא במהדורה המרכזית, לגיוס מתנדבים 'מחלימי קורנה' להתנדבות במחלקות הקורונה: "אם היו מאפשרים להם להתנדב היו מצילים חיים רבים".



    0 תגובות